vineri, noiembrie 06, 2009

Viata ......ca o furtuna pe mare

6 Noiembrie 2009, ora 6:08


Imi este greu sa incep sa scriu acest nou articol despre mine cand imi e aproape imposibil sa ma mai definesc si sa stiu cine sunt.Incep sa am intrebari.....si cam atat findca nu imi raspunde nimeni, nu aude nimeni strigatul sufletului meu debusolat.Nu mai stiu cine sunt , ce vreau , ce imi place , ce vrea sa fac.Daca cineva m-ar fi intrebat acum ceva timp cine sunt si ce vreau sa fac in viata cu siguranata raspunsul ar fi fost prompt si scurt : sunt teo , studenta la facultatea de Comunicare si Relatii publice si pe viitor imi doresc o cariera in domeniu jurnalismului\televiziunii.
Auzisem multe povesti sau mai bine zis pilde si invataturi cum ca dincolo de zidurile protectoare ale liceului exista o furtuna, numita viata care odata ce te-a prins in vartej nu mai poti scapa, si fara experienta fiind nu ai puterea necesara sa innoti impotriva curentilor asa ca binevoitor te lasi dus de val si actionezi ca multi altii in sistemul turmei.Am crezut mereu ca sunt diferita din punctul asta de vedere si ca voi fi tare, insa am fost luata atat de tare de valul vietii incat acum imi e greu sa ma orientez si sa imi rederesez corabia pe cursul stabilit.Incerc sa imi dau seama de momentul in care am renuntat sa mai fiu o luptatoare si am convenit sa intru in aceasta lume a compromisurilor.Tind sa cred totusi ca faptul in sine ca scriu despre aceste ganduri care ma macina reprezinta rezultatul unei constientizari partiale a ceea ce eu numesc, Viata...ca o furtuna pe mare.
Ca sa intelegeti pe scurt povestea mea :am 20 de ani , fost liceean, am absolvit cu rezultate destul de bune, m-am inscris la facultatea ce am vrut sa o urmez de cand eram mica numai ca am renuntat la tot, si aici ma refer la familie, prieteni, tot ceea ce reprezenta viata normala a unui adolescent in aceste secol al vitezei si al agitatiei in care traim, de ce am renuntat penrtu o ploie de vara din aceea care te racoreste si iti confera senzatia aceea placuta de mai bine.Acum tot ce vreau este sa imi redescopar (poate la alt nivel) pasiunea pentru scris si redactare, prin urmaare sa ma regasesc insa nu imi doresc sa reiau viata de acolo de unde am lasat-o ci sa lansez o provocare vietii si anume : sa am rezulatul si apoi sa stabilesc modalitatile de a-l obtine caci pana nu demult procedura era corecta insa rezultatele erau gresite.
Sunt pregatita sa fac fata unei astfel de provocari, chiar mai pregatita ca niciodata .........

8 comentarii:

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

Anonim spunea...

I am able to make link exchange with HIGH pr pages on related keywords like [url=http://www.usainstantpayday.com]bad credit loans[/url] and other financial keywords.
My web page is www.usainstantpayday.com

If your page is important contact me.
please only good pages, wih PR>2 and related to financial keywords
Thanks
BrexiaBrarm

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Masaj erotic Timisoara spunea...

mi-a placut tema ta. am citit cu placere. o sa revin

Anonim spunea...

[url=http://www.texansfootballshop.com/]Nike Arian Foster Jersey[/url]

How far have we come? What have we learned? How are we feeling? as a country, and as individuals? Honor those we knew and loved who lost their livesThere are other useful definitions in this field, for example, creativity can be defined as consisting of a number of ideas, a number of diverse ideas and a number of novel ideas He is a passionate traveller And the smoke of the incense, with the prayers of the saints, ascended before God from the angel's hand

[url=http://www.freeshippingcheapjerseys.com/]Nfl Jerseys China[/url]

With the main body of believers raptured out before all these events start to occur, God is going to show all of us what will happen when He is not a part of our lives and our world SOME things will change but other areas of my life – my work, my friendships, my hobbies and my social life will carry on as normally as possible They continually hammer at the nail until it is very hard to get out

[url=http://www.broncosnflprostore.com/]Von Miller Jersey[/url]

Anonim spunea...

ZwuQmr [url=http://www.nikes-cheapjerseys.com/]NFL Women Jerseys[/url] WdfTmp http://www.nikes-cheapjerseys.com/

BcfSvl [url=http://www.usaauthentic4cheapjerseys.com/]Customized MLB Jerseys[/url] KgsLbu http://www.usaauthentic4cheapjerseys.com/

DegCmm [url=http://www.authentic2cheapjerseys.com/]Authentic NHL Jerseys[/url] NhcXbj http://www.authentic2cheapjerseys.com/

Anonim spunea...

This means that God is "allowing" this man to come forth at this time to eventually rule most[url=http://redskinsfootballstore.com/]Pierre Garcon Youth Jersey[/url]
if not all of the earth[url=http://indianapoliscoltsofficialstore.com/]Reggie Wayne Women's Jersey[/url]
for a specified period of time This article was posted on February 09[url=http://officialnflfalconsstore.com/]Matt Ryan Black Jersey[/url]
2005 ?2005 - All Rights ReservedSure it sounds easy? ;Be happy Spell CheckerI know that this seems pretty obvious[url=http://ravensofficialnflshop.com/]Ravens Torrey Smith Jersey[/url]
but checking the spelling in your articles is a must
Each can be as important as the other and sub categorising helps focus efforts in multiple directions5Wake-up call-Ask yourself how you can be of service in a similar manner to the way you already are yet increase your cash flow

Anonim spunea...

You can certainly see your expertise within the work you
write. The sector hopes for even more passionate writers like you who aren't afraid to mention how they believe. All the time follow your heart.

Also visit my website - Zahngold Preis